börjar blogga igen...



Ligger hemma och är sjuk .. Ont i huvudet, halsen öronen..imorse hade ja feber.. 
Det suger, hoppas att ja blir frisk nu..:(
Har inte bloggat på flera månader så tänkte böra nu igen, får se hur länge det håller i sig,men ska föröska hålla
det öppe så länge ja kan nu! Imorgon åker jag ner till kevin, så på dagen blir det en shopping runda i kungsbacka, Mycket som måste inhandlas nu såhär till hösten!Har precis tagit mig en skön dusch med känner sig fräshare än imorse när ja vakna kan jag ju lova..
ah bloggen är inte klar, massa mer som ska fixas, hedern bakrunden allt sånt , så ska försöka få tag på tjejen som fixat det innan till mig och se om hon har tid till att lösa något snyggt och snabbt!:)

Nu ska ja ta och börja packa väskan så det är klart tills imorgon ! Bloggar mer strax, 


Kommentarer
Postat av: Anonym

krya på dig.

2011-09-29 @ 15:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0