tips!

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=REnN4hke49w#at=176
Låten säger allt.
Tips för att håret inte ska slita..

1. Föna helst inte håret efter du duschat , ditt hår blir överhettat och dina redan slitna toppar får ta mer stryk utav värmen & blir alltså slitnare än vad dom vart innan.., ( om du måste föna håret så håll hårfönen cirka 15 centimeter ifrån håret, & avsluta med kall luft, & tvätta gärna ur håret med kallt vatten innan du går ur duschen detta gör att porerna i hårbotten stängs & räschar upp hårbotten! )

2. Borsta gärna inte håret när det är blott heller, utan vänta tills det blir torrt!

3. För tjejer med långt hår /halv långt, sov med fläta det sliter också mindre på håret ..)




ansiktet *


1. Få längre ögonfransar ? Man kan använda produkten " talika Lipocils Eyelash Conditioning Gel" Ögonfransarna blir längre & glansigare & redan efter bara 28 dagar har dom blivit cirka 2,m mm längre !

2. Sedan kan man också använda hårtorken för att värma upp sin ögonfransböjare innan man använder den , den böjjer ögonfransarna mer än vanligt & man får en helt annan effekt !



Kommentarer
Postat av: Du vet!

Jessiqa. Du är verkligen den finaste tjejen i hela världen. Jag kommer aldrig glömma tiden! Jag tänker på dig ofta.

Jag är väldigt förvirrad fortfarande. Jag är mycket mycket förvirrad. Önskar dig lycka till med Kevin och jag är glad om du och Kevin är lyckliga. Jag är glad för din och Kevins skull.



Jag känner Kevin, men du och jag är väl allt men inte vänner. Men i alla fall så önskar jag dig och Kevin evig kärlek med varandra.

2011-07-08 @ 23:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0