packar

Nu har ja packat.. blir lika mycket kläder som alltid, Lätt att packa men svårt att
få med allt.. Det ni ser på bilden är ingenting alls till skillnad från vad det är i verkligheten..
Oh vad ja saknar snuttan nu :(
Ska städa mitt rum snabbt ( jag vet , städa det igår, men ja är trots allt tjej) och sen lägga mig till en film,
har precis ätit mitt första mål för dagen nu, och fy va äckligt det va .. Mår bara illa när ja äter o har mensvärk,
men nog om det,
Håll er uppdaterade kommer mer inlägg snart !


btw : om ni går in på bloggen och bara ser gamla inlägg så kommentera gärna det, för då är det något fel på "bloggen" förmodligen, så jag vet det .. hände nämligen innan..



Kommentarer
Postat av: Johanna

Det hände mig nu igen, jag fick gå in på google och söka. :s

2011-06-20 @ 18:57:01
URL: http://johannahelgesson.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0