kevin skoglund

Det finns bara en och det är du, du behöver inte oroa dig, du är allt ja vill ha, allt ja ser,jag kommer inte
lämna dig,ingen kan ta din plats, i mina ögon är du vackrast & allt ja behöver..

Du har leendet som ingen annan,
du har ögonen som glittrar vackrare än när solen ligger på mot havet,
Inget kan komma mellan oss, ja kommer alltid stå brevid dig,för du är precis allt ja vill ha ..
i mina drömmar kommer det alltid vara du & jag.
för ja kommer aldrig låta dig släppa taget om mig. För du har leendet som ingen annan,
& ögonen som glittrar vackrare än när solen ligger på mot havet ..



Kommentarer
Postat av: kevin

du är så underbar hjärtat! älskar dig!

2011-06-26 @ 21:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0