Varför klanka ner på någon ni inte känner?

En jätte gammal bild.. Kanske ser extremt fjortis ut, men det gör inget. för nästan ALLA har varit det någon gång..
Och sen förstår ja ändå inte riktigt vad alla menar med att man är "fjortis" för man sminkar sig mer än vissa andra, gillar rosa läppglans o stort hår? Och inte går runt o stor byxor o stora hood tröjor o inte sminkar sig eller bry sig om sitt hår över huvudtaget. Alla kan inte se likadana ut, vissa gillar en viss stil o andra gillar en annan,
Jag är bara mig själv, ja tycker de är snyggare på mig med lite mer smink rosa läppar och större hår..
o tightare kläder..
Medans andra gillar att kanske gå svart klädd med baggy jeans stor t-shirt/hood tröja och hård sminkning ..
Alla är vi olika och tycker inte man ska "döma" någon efter hur man ser ut,
ja har själv varit sån men "slutat" med det nu efter man hört så mycket om sig själv bland andra människor,
dom som är mina vänner nu trodde ja va sjuuuukaste fjortisen som va bitch mot allt o alla, trodde ja va snyggast o bara tänkte på mig själv, men sen när dom väl lär känna mig säger dom motsatsen ..
Så tänk på vad ni säger och till vem ni säger det ..
Fast sen o andra sidan så brukar inte jag bry mig om vad människor tycker och tänker om mig..
Man kan ha en åsikt om någon men håll det för er själva..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0