kläder,smink,skor,smycken,allt..

Godkväll! Har sovit hos tim inatt.. Slocknade på bara några gröna, Hade en mycket trevlig kväll igår, Men nu har man kommit hem, o de känns ganska skönt samtidigt som ja saknar han :/..
Känns så ensamt att sova ensam, .. Inte alls lika skönt o mysigt ..Men jag har ju min vovve prinZen..
Och gud så gott det är ! Så nu sitter jag i sängen efter att ha dansat runt i hela huset med mamii och papii,
Mamii tog även med sig kläder hem till mig idag :D  o smycken o lite små skit!  Gud så glad ja blivit, så slänger upp bilder på det med
Ur gulligt halsband ljusblått är inte alls samma färg som på bilden, måste ju använda min
mobil kamera eftersom min riktiga kamera e sönder :/ ..
men de får duga :D
"usa" armband i pärlor .. gör snyggt till vitt linne/t-shirt o slitna jeans
Deo .
Skit snyggt svart linne som är genomskinligt ( har suttit här i em minuter nu och försökt komma på en stavning..)
med paljetter på som glittrar såå jessiqa !
Svart linne, också jätte fint !
Ännu ett till svart paljettlinne som glittrar! ur läckert..säger bara , PART!
Fin glittrig ögonskugga !  Blir fest sugen när ja ser partylinnena o partysminket
svart väska
kaxig väska i svart färg med "dragkedjor" på bägge sidor..
Orange hooodtröja med paljetter på sig..
Och lite mer kläder o skrimskrams som jag inte orkar lägga upp, är trött som få nu, Och mitt internet är grymt segt :/..Men de va lite utav sakerna mamii tog med sig hem, efter en dag i Göteborg med papii..

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygga kläder !

höhöhöhö

2011-01-22 @ 21:50:01
Postat av: Astrid H.

usa armandet kommer bli farligt snyggt i sommar !

2011-01-22 @ 22:06:00
URL: http://oneofthekind.blogg.se/
Postat av: Emma

Fin blogg! :)

2011-01-22 @ 22:11:23
URL: http://emoonpie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0