bal klänning!

Har kikat runt på internet i närmare en timma nu efter nya kläder, känner att jag fått en period som låter " ut med det gamla, in med det nya"Men inte hittat NÅGOT jag vill ha.. Utom en ring som ja tyckte va sjukt onödigt att beställa hem, o sen betala massa frakt på det, hade varit en sak om ja hittat mer saker..så har nu alltså bestämt mig för att dra in till stan och shoppa där istället, mycket bättre plus att man får ju sakerna direkt i handen , behöver inte vänta i 20 år ;) ..
Så åker väl in nu i veckan tror jag !
Men sitter dock just nu och kollar balklänning, kanske lite tidigt för det? vet ju inte när vi har den än.. men lika bra att inskaffa!
här är några utav dom som ja kollat på, kanske slår till?
vad tycker ni?
1.
Balklänning
2.Balklänning
3.
Vacker Balklänning
4.
Otroligt vacker Rosa Balklänning
Själv gillar ja 1:an eller 4:an mest ..
Men ska fortsätta kika runt,

Kommentarer
Postat av: jesper

Jag tycker trean lätt :D

as fin, hade inte varit fel att se dig i en sån ;))

och få dansa med den finaste flickan på hela balen!

2011-01-10 @ 19:14:24
Postat av: sandra

4!!

2011-01-11 @ 20:12:58
Postat av: Anonym

3:an :D

2011-01-12 @ 22:03:09
Postat av: Anonym

hur många läsare har du på en dag?

2011-01-13 @ 16:46:53
URL: http://louuii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0