ishalt

Förlåt för dålig uppdatering! men den blir bättre, Igår hände de lite mycket med lilla mig..
Fick gift i ögat, så fick ögonduscha de, skulle in till sjukhuset igentligen men nej tack, hatar sjukhus..
:/ men de gick bra endå ;).. Sen satt man fast i bussen i typ.. 30 min ? men de gör inget, hade tvär skön busschafför endå .. Har inte skrattat så mycket på år.. Sen kom ja hem och pratade med efterblivna daniel o lagade kladdiiis :$$ hihihi,
Och nu sitter ja i skolan är helt vit, mina skor är förstörda och mina leggins, tröjan håret o mina händer.. har målat om ett rum : $ fast duktiga jag förstörde biljardbordet, o slängde färg på golvet med dom andra brudarna.. Har inte allt för mycket att säga, tycker bara allmänt synd om mig själv:((

men bloggar när ja kommer hem, om jag ens gör de ?:s

pösss (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0