I våra kort är jag jokern ..

Måste skriva av mig..Igentligen borde ja sova, Men ligger o funderar på för mycket,
Ta mig inte förgivet, för i slutändan när jag inte är din längre, så förstår du vilket misstag du gjorde..
Du kan få "behålla" mig så lätt, bara du visar att du verkligen bryr dig.
Ja är inte perfekt ingen är perfekt, alla har två sidor,även du, även jag..
Jag vill inte släppa dig.. Ja kan inte släppa dig, Ja vill bara få känna enorm saknad efter dig..
Jag vill heller inte ge dig falska förhoppningar, men det gör jag väl inte ?.
Kärlek är ju en risk man måste våga ta? smärtan av att bli sårad,sorgen av att bli lämnade, besvikelsen av att bli sviken..Samtidigt som det finns så mycket fint, Jag vill göra allt , om du vill det med..
alla behöver någon och jag behöver dig, men behöver du mig?..
säg inte att du älskar mig om du inte gör de,
för de vore en lögn ..
Ändå så vet ja att du älskar mig, men något stöter imot mig till att vilja
inse det.. Kanske de är för ja inte inser att du faktiskt är min?
Det finns ingen som dig, du är speciell, du får mig att vilja gå upp
på morgonen,du gör mitt leende
du gör min dag..
Det är läskigt när man inser att man knappt kan leva en dag utan en viss person..
så känner ja för dig, du lever i min fantasi 24/7..
Men ändå är ja så rädd..
Det är bara rädslan av att bli sårad som hindrar mig, hindrar mig från dig..






visste du det här om tjejer?
- att hon älskar när du skriver "godnatt älskling" på kvällen.
- hennes hjärta är som ett hav med hemligheter.
- när hon inte har smink på sig, säg att hon är vacker även om hon ser förjävlig ut.
- hon älskar när du leker med hennes fingrar eller hår när ni myser.
- när hon kollar på dina läppar så vill hon kyssa dig.
- när hon kollar på dig och ler och kollar ner i marken så tycker hon du är söt/fin.
- när hon biter sig i läppen så vill hon bli kysst
- när hon helt plötsligt skickar ett hjärta
på sms/msn vill hon prata med dig.
- om hon är arg/ledsen håll bara om henne.
- när hon puttar bort dig eller slår dig gå efter henne.
- klicka aldrig upptaget när hon ringer, du anar inte hur ont det gör.
- när ni är bland folk, håll henne i handen.
- visa att du är stolt över henne, kyss henne framför dina kompisar.
- när ni myser i sängen / soffan, vartsom, viska i hennes öra att du älskar henne
- kontakta henne minst en gång om dagen och fråga vad hon gör och hur hon mår.
nu när du läste det hära så fanns det bara en som du tänkte på.
























Kommentarer
Postat av: Josefin

Så sant...!

2011-01-24 @ 21:04:25
URL: http://pastamedpesto.blogg.se/
Postat av: R★kkit

Bloggen som handlar om allt från skönhet, skvaller musik och mode :)

http://rokkit.blogg.se



Kika in idag och lämna en kommentar <3

2011-02-01 @ 22:56:16
URL: http://rokkit.blogg.se/
Postat av: anonym

uppdatera lite mer !

2011-02-04 @ 14:08:04
Postat av: Johanna

Betyder alla hjärtans dag mycket för dig?

2011-02-11 @ 23:16:02
URL: http://johannalicious.blogg.se/
Postat av: Johanna

Brukar du klä dig i rött? (läs inlägg)

2011-02-18 @ 13:06:00
URL: http://johannalicious.blogg.se/
Postat av: Johanna

Har du redan varit med om detta förut, eller gjort något liknande, försökt? (läs inlägg)

2011-02-21 @ 14:51:20
URL: http://johannalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0