hur vårat förhållande starta

Jessiqas del : Det hela började med att jag och tim redan va tillsammans för ett årsedan.
Men allt blev så fel efter bara någon/några veckor och allt tog slut..Sedan efter de så va vi bara vänner..
Men redan direkt efteråt så ångrade ja mig starkt o trodde att jag aldrig skulle " få tillbaka han"
mådde sjukt dåligt ett tag  va mycket ledsen,
Och nu ett år senare så började proceduren om ..
Ja öppnad ett öga för honom extra mer dom få gångerna ja va i skolan , Jag började kolla hans facebook hela tiden..
Sen så träffades vi på samma fest o jag orkade inte vänta mer så gick fram och berättade som de var. .
Men redan då va ja "försent ute " Han va på G med en annan tjej. Så kvällen slutade med tårar!
Tim : Redan någon/några veckor senare så skrev hon t mig på facebook, o sedan börja vi prata mer och mer..
och känslorna tog över, Sedan den 11 december 2010 klockan 21:03 så fick ja ett telefon samtal av henne o det hela slutade med att vi blev tillsammans..
/ jessiqa & tim

Kommentarer
Postat av: emma

naw vad gulligt :)

2011-01-22 @ 17:19:47
URL: http://bombaarn.blogg.se/
Postat av: maddi

så grymt söta!

2011-01-23 @ 14:45:15
URL: http://meemon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0