bilder i repris, men har INGA nya..

Hej nu är jag  tillbaka, får se hur länge ja bloggar denna gången;)..
några dagar?några månader? år? .. Vad tror ni?..
Har iallfall lyckats ta mig hem efter att vinglat omkring o blivit nya (bambi på hal is)
gillas inte!
Har även hunnit med att baka kladdkaka ..Och ja denna kan man verkligen kalla (KLADDIG) ..
sjukt go iallfall;).. sitter nu i sängen o lyssnar på musik, funderar på att fortsätta packa ner lite mer kläder i flyttkartongerna, eller städa migg rum! lär behövas .. /: men känner ingen ork alls..
Idag började skolan, underbart , fast ne.. har redan fått läxor :(
men nu är de inte många månader kvar, så dags att börja ta tag i alla läxor o kämpa sig mot slutet..
föresten ser ni någon skillnad på mina  två bilder (a)?
ja saknar verkligen mina bruna linser :( beställde nya men har inte fått dom :o?
whatever.. får KÖPa nya irl istället..


Och bloggen är grymt tråkig :/ i know.. men ska föröska fixa en header på något sätt, så de kommer;)

uppdaterar mer senare !

Kommentarer
Postat av: emil

SNYYGGGGGG VAFAN

2011-01-10 @ 17:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0