börjar dagen med.

Folk som inte har respekt för andra, O som snackar skit om varenda jävel o ska visa sig vara ens bästa vän..
Hatar falska människor, har alltid gjort och kommer alltid göra..
Och sen folk som spammar sönder en på facebook, nu kommer vi tillbaka till det med att ha respekt för någon ingen, Jag menar varje dag så finns det säkert 99 nötter som spammar sönder mig på facebook,
som skriver hej snygging en miljard gånger o sedan "hallå"? tusen gånger, och sen kallar en hora,slampa,slyna för man inte svarar, haha vilket skämt, tror ni seriöst ja kommer svara på er när ni skriver sånt? SPAMMNING GÖR MIG TVÄR SUR.. Det är få ja skriver till på facebook, o jag är den ända som bestämmer vilka ja ska skriva med.. Ni kan inte göra dom valen åt mig..Och som ja sa innan, ja svara garanterat inte på er som spammar mig,
och till alla dessa "utlänningar" Ja kna bara svenska,knappt engelska.. Så de är heller ingen ide att ni skriver till mig, för ja förstår ändå inte!
Och sista dissen går till alla p12: or där ute som tror ja vill ha snopp av dom, och blir skit tänd på av att se dom skriva olika saker som t.x.p att du " ru***r " euuh sluta, ni gör bort er..
1997 ? hallå nej tack..

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför ens acceptera negrer då?

2011-02-24 @ 12:18:40
Postat av: dunda H

Jävla rasse hora

2011-02-24 @ 12:19:27
Postat av: Anonym

Hahahaha hatar falska människor? Vad fan är du då din falska lösa äckliga unge? Du är den falskaste människa man någonsin har sett och hört om dig.

2011-05-27 @ 20:19:48
Postat av: Anonym

Hahahaha hatar falska människor? Vad fan är du då din falska lösa äckliga unge? Du är den falskaste människa man någonsin har sett och hört om dig.

2011-05-27 @ 20:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0