GODNATT.

Sista inlägget för ikväll , sitter i köket och dricker Loka samt som ja försöker trycka i mig nyttiga
saker som kroppen behöver, men magen vill inte alls som ja, mår illa bara efter ett bett 
och de har pågått i flera dagar nu..Samt att ja fryser som aldrig förr.. Har ändå på mig mycket kläder,
men fryser något fruktansvärt..
Fick frågan om hur det gick på modelljakten, haha :( Ja e fort kort man va tvungen att minst vara 172..
men ja bryr mig inte speciellt mycket..
Imorgon ska ja in till kungsbacka och träffa mitt liv.. Lite saker att reda ut, so wish me good luck ..
älskar han något oerhört mycket, så får hoppas på att allt löser sig..
saknar han i sängen om nätterna..:( blöö
Bloggar mer imorgon, G'night  !

Kommentarer
Postat av: Anonym

lycka till gumman

2011-08-25 @ 09:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0