back on track!

Sitter hemma i lägenheten i Göteborg, Har precis fått tillbaka min data så tänkte
börja blogga igen.. Och denna gången satsar vi på stort ! ska verkligen försöka fixa en header
nu med .. Iallfall så har min data inte fungerat på den senaste tiden, så har inga bilder på denna från sommaren elelr något, och bilderna från min mobil går inte att lägga in på datan än:/ har ny mobil så måste fixa ett program osv you know it..

Men ska överföra bilderna på kevins data till min så får ja alla bilder som tagits i sommar och lite till..

Idag va första dagen i skolan, sjukt slö börjar inte på "riktigt" förräns om några veckor ? och då blir de direkt ut
på praktik  som stylist ! yeah! 

Nu blir de rock N roll !!!




Kommentarer
Postat av: Janne Wiberg

Jag ska försöka att följa din blogg. :)

Jag vet hur svårt det är att uppdatera, är värdelös på det själv. :P



Ska bli kul och se hur det går för dig.

Ha det så gôtt.

Janne

2011-08-23 @ 21:11:04
URL: http://fotojannes.blogg.se/
Postat av: mikaela

fin är du, saknar dig <3

2011-08-23 @ 21:17:36
URL: http://svaahnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0