tjo

Tja! Jag har fått äran till att "gästblogga" hos jessiqa, hennes blogg är riktgit nice tycker jag. Och ser att även många där ute gör det.. Funderar på att byta hennes lösenord ? & börja blogga här själv, perfekt ju! slippa behöva starta om en helt egen utan läsare och skit o "kämpa" för att få dom till bloggen, istället för att ta hennes. haha ja lär ju få mer än henne;) nä fan ja skämtar ju bara! Ni undrar säkert vem fan det är som bloggar? Och självklar är det Eliten, förutom jessiqa.. Är singel o sökande efter jessiqa.. Tyvärr har hon ju skaffat sig pojkvän nu XD-.- .. måste förstöra ännu ett förhållande... Men det lär inte bli för svårt med min heta charm!:D hehe..:P
Jag hoppas den där anton fjanton tar bra hand om henne annars ska han få se på min stortå!

Men nu ska ja gymma, ha det gött skitungar!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0