pojkvän?plugg? = jag hoppar av skolan..

KLUNKA SAFT TILLS DU SPYR!..
hej, jag vet att min uppdatering bara bli sämre o sämre... men ja hinner inte med bloggen ska ge det ett förösk till nu under helgen o se om den bli bättre, men går ju i skolan nu, vänner efteråt, hem städa, plugga o sen blir det att sova dirrekt, då hinner man inte med datan riktgit..
men ska föröska ge det en chans nu som sagt, Har bara varit i f-sås nu dom senaste dagarna., typ dratt hem t alex druckit oboy sen ut o ska8t ;) haha ja e fan tvär grym, bråkade även med robin igår, stod o skällde ut honom framför alex... blir så jävla trött på skiten.. Han är avendsjuk på patrik o det behöver han verkligen inte vara, o det har ja sagt till honom, men ändå fortsätter han.. klart man tröttnar? men nu sitter ja iallafall i skolan o väntar på att min mat ska komma, nice att ja slipper göra maten utan att jonathan o johan gör den :D haha, kan det bli bättre? synd att ni inte har lyx som mig, blev till o med bärd ut innan.. haha brandalarmet gick:( fatta först inte vad som hände så ja satt kvar medans alla andra började vandra ut, efte några sekunder fatta jag.. & christian sandberg bar ut mig:d yeah yeah..

Efter skolan ska ja hem till *****, ;) ? mys.. så bloggar därifrån eller när ja kommer hem, hm.. kanske min relationsstatus på facebook ändras sen ?;) haha nää då:$ när man väl pratar om trollen skriver dom till mig! men nu måste ja facebooka vidare! eller eheh nej plugga vidare mamii PLUGGA vidare (a)(L)

Kommentarer
Postat av: sara

Hejsan :) VAD TYCKER DU OM SVERIGE DEMOKRATERNAS REMKLAM FILM? Kolla på filmen på min blogg och tyck till! Kram /sara

2010-09-10 @ 11:26:52
URL: http://ensara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0