oj oj, det går hett till..

;)..
naw..
Hej!:D Idag va man emd underbart folk! Har även kört lite pole dancing;) nice ha?..
ska lägga in ett videoklipp senare, eller imorn;).
Ska även hänga med på alex träning imorn & vara med haha bara en massa killar? ja e ensam brud.. :$
man gör volter på väggar osv.. stackars mig, men men:)..
Sen åker vi direkt till värö o där ska ja sjunga! jätte nervös:(.. baar 7 som går vidare.. hoppas ja är en av dom?.
Har övat ganska mycket, o har fruktansvärt ont i halsen..Dagen har varit guld, vart med dom bästa nu frammåt kvällen! O imorn kommer baby patrik till skolan o hälsar på, även han ska med o kolla när ja gör volter! för fett(H). vet två idioter som kommer sitta o skratta åt mig när ja ramlar o slår ihjäl mig, jo.. patrik o robin..
Men nu ska ja packa kläder för imorn,o öva lite läxa! wohoo.. men vi hörs imorn med videoinlägg o bilder!
btw, mamii köpte nu platttång t mig idag!:D
me lajk!

Kommentarer
Postat av: amanda

HAHAHAHHAAH!

2010-09-22 @ 21:22:56
URL: http://amandathegelberg.blogg.se/
Postat av: dxcfvgbhyunioml,ö

jessiqa ge dej seriöst vf göra allt pissie gör?



du är bara en 14årig liten flicka

2010-09-22 @ 23:07:38
Postat av: cvbnmjk,l

jessiqa ge dej vf göra allt pissie gör?

du är fortfarande bara en liten 14årig flicka

14åring som gör poledance ncncncncnc

2010-09-22 @ 23:09:11
Postat av: Anonym

SV : HAHAHAHAH DRIVER DU MED MIG?:d tror du ja går poledancing, haha ironi vännen..

onej, jag är nt fjorton Än ;)

2010-09-23 @ 10:05:34
URL: http://jessiqaollsson.blogg.se/
Postat av: isolda

haha tack, söt header, gjort den själv?

2010-09-23 @ 22:21:19
URL: http://isoldas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0