jag kan känna vibrationer av kärlek..

Kan inte somna, ligger i sängen o lyssna på musik & smsar med *****.. & har bestämt mig för att ta bloggen på allvar nu! ska snart få en ny header med..så kommer blogga mer än någonsinn! & ta mycket bilder, ska föröska fixa en kamera nu med.  jag har typ fjärilar i magen, o det får ja jämt när ja tänker på han.. & så fort ja är med han! det måste väl betyda något?.mitt hjärta slår ett extra slag när han rör vid mig, & allt jag ser är han..han får mig att må så jävla bra, så grymt vacker är han.. man druknar i hans ögon.. & man kan inte tröttna av att titta på honom.. ligger o tänker på han nu, & jag kan inte sluta le o tänka på hut grymt söt han är,

***** (L) jessiqa ? ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0