jag blir nästa sjärna! fast just det.. jag är redan än;)



Hmm... jessiqablir stjärna?. fast nä.. det är ja redan;)  Har ja sagt att jag är med o säker till lucia?, om inte så vet ni det nu!.. Så tills nästa torsdag måste ja ha blivit riktigt frisk & bestämt en låt!:o.. det är tio brudar som sökt men bara 7 går vidare;)..

på fredag ska ja spela in . då blir det en cover med johannes, låten säger ja inte, utan ni får höra den istället..  Känns helt underbart att man har en kiille som han! , precis som en andra bror, kan prata med han om exakt allt & han finns alltid där!, me love him..

sen ska ja spela in med alexander i stan! om han fortfarande vill,vi har ju tjaffsat o han är lite sur för ja har pojkvän nu?.. haha so bad..

sen blir det ytterligare att spela in med mitt hjärta hanna björling, tro det eller ej, men även hon är ett stjärnskott! så nu kommer ja få ligga i högsta hugg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0