hej föresten!

Igentligen orkar ja inte blogga.. men ja måste ju! kan inte svika alla mina bloggläsare?..
Är hur trött som helst så ska snart gå & lägga mig, fick ingen sömn inatt va ju ensamhemma , tog hit några kompisar, så vi tog det rätt lungt;)..Har ingen lust för att dra till skolan imorn alls.. men men/:.. man måste ju?
sitter o spelar lugn musik, halv sover o funderar på när min syster kommer med min choklad?!.hm..
näää är inte alls på humör för blogga:( ibland önskar ja att ja inte ens börjat, men nu när ja väl fått så många läsare så kan ja ju inte bara sluta?.. kanske ta en pause? eller fixa en gästbloggare? men skulle ja kunna ge ut mitt lösen till ngn ja inte känner tro?.hm.. något ja får fundera på, & dom kanske inte ens gillar personen ja "anställer"? .. dom läser ju endå för det är ja som bloggar;)? i vilket fall som helst ska ja blogga mer imorn, men ja är inte på humör, tänker på för mycket,killar? kärlek? you know it, vi hörs imorn, bjuder på ett par pic ist..









Kommentarer
Postat av: klara&angelica

fin du är<3

2010-09-12 @ 16:50:30
URL: http://twiledotwiledi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0