he igen

Hello! Har precis käkat sitter o snackar med hanna som gör headern till mig, & min andra hannabjörling, hon får mig att må så jävla mycket bättre!Hon finns alltid där för mig, & nu när ja o anton bråkar så hjälper hon mig så grymt mycket!.. det betyder mer än ord för mig, Vet inte varför ja har så lätt för att bli sårad nu? kanske beror på det tråkiga depprimerande vädret med.. vad vet ja? I vilket fall som helst så är min header klar snart! nice som fan;) kan ju säga att den är grymt "BARNSLIG" and i lööve it!


Kommentarer
Postat av: olivia - drömmen mot att bli fotograf

sv: naww, tack så mycket! :D



man ska ha barnsliga saker hela livet, man blir aldrig förstor för de! :D

2010-09-14 @ 19:14:40
URL: http://oliviasfotoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0