kärlek /SKÄGG

Hej igen, sitter i skolan & har sååå grymt ont i huvuet, O ja som inte ens ska hem efter skolan:/..
ska dra direkt & sjunga efter skolan.. Sen hem o sova, Imorn är det fredag, o då blir det filmkväll med robin & några till,vill smat grattulera gezim nuha som fyller år på lördag! ett stort grattis till honom:)




if you ever love somebody put youre hands up ..

Ja.. jag har gått o blivit kär.. Kär i den största idioten av alla.. Men även den underbaraste,sötaste & vackraste av dom alla.. Vet inte riktgit hur det är mellan oss, det går upp o ner hela tiden, o det känns som vi inte leder fram till något för den delen heller..Men kanske det är lika bra att vänta? Men hur länge isåfall, några dagar,veckor,månader, år?  jag vet inte.Men han gör mig så osäker hela tiden, Vet inte hur ja ska förstå han eller ta han på allvar... Han sårar mig ibland även fast han inte tänker på det. Och det känns som om han inte förstår mig riktigt heller. vilket kan vara riktigt jobbigt ibland, jag har väl inte varit det bästa mot han heller.. Detvet jag, men ja förösker iallafall, o ja kommer göra allt för han nu. För att bevisa att han är allt ja vill ha, O allt ja ser, o allt ja tänker på, som ja redan sagt till dig, du lever runt i mina drömmar 24/7.. Man måste våga satsa för att komma någonstans annars är det ju ingen ide att ens försöka?Jag vill inget annat än att få kalla dig för MIN,o ja hoppas du vet de.DET är rätt udda att ja föll för dig, trodde aldrig de..Hade inte ens tankar om det.. MEN den enda ja kan tacka är la rickard, Hade inte han tagit med mig, hade inte ja heller träffat dig vid övergångsstället.. O då hade ja heller inte fått känna denna känslan,saknaden & längtan efter någon så som  ja gör för dig.. du målar upp min värld, du får mina gråa dagar att ljusna, Du får hela mig att le o må bra, o för varje gång vi pratar/träffas så blir känlorna bara starkare & starkare..& Det räcker att ja hör ditt namn så svävar ja bland rosa moln,  du är den jag vill dela ordet kärlek med..

jag hoppas du förstår att du betyder så grymt mycket för mig..


fantasi är det vi vill ha, men verklihet är det vi får..








Kommentarer
Postat av: Alina

thanks! =)

2010-10-21 @ 12:55:51
URL: http://alinah.se
Postat av: moamossberg

vem e de om ? <3

2010-10-21 @ 18:21:17
URL: http://moamossberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0