trött på allt. vill bara gråta!

Är trött på precis allt & alla..
Kanske det är vädret som gör en del med? det regnar, & blåser något fruktansvärt..
Känner saknad & hat .. & vet inte längre vad ja ska göra,Känns som om att det bara är jag som försöker,
Kanske ja ska "visa" lika mycket som du gör.. typ ingenting alls.
Vet vad sagt till mig, men det är för svårt att ta in & vilja tro på det, när du inte visar de, när du inte får mig att förstå, kanske lika bra att börja glömma "oss".. För ja mår inte bra av detta.. känns som ja står o trampar men inte kommer någonstans, utan står kvar på samma ställe.. Vet inte vad ja ska säga längre..
du måste stå i mina skor för att verkligen få reda på vad ja känner för dig..

Kommentarer
Postat av: e m m a

känner som dig ibland :(

snygg blogg iaf! :)

2010-10-21 @ 23:19:44
URL: http://emmaawessman.blogg.se/
Postat av: Mathias Nordström

Sjukt söt äru gumman!

2010-10-22 @ 07:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0