nu tar vi detta på allvar!

Hej. Jag vet att ja inte bloggat på riktigt länge.. Men ja har liksom inte haft tiden till de eller orken eller ens velat det..Men nu när ja köpt min lilla vovve som ja så länge velat ha, så måste ja vara hemma & ta hand om honom o ta skolan på riktgit jävla allvar..Nu är det sista året i 9:an, o göra så gott ja kan..
Under tiden ja inte bloggat så har ja gått o blivit kär, bråkat med någon som betyder så grymt mycket för mig, blivit vänner, & låtit känslorna växa ännu mer..
Har även hunnit bråka med alex & hanna, någon som ja aldrig komemr göra om igen.. Alla bråkar någon gång, men det va riktgit jobbigt denna gången, Hanna som bara ville mig väl stötte ja bort o ville inte inse problemen själv.. Men även det löste sig, hade inte hon sagt till mig hade ingen annan heller de, & då kanske personen ja haft/har känslor för inte stått kvar idag.
mina helger har varit guldvärda..Har umgåttas med dom ja älskar, & även fått nya vänner.. Visst har man väl stött på dom man kanske inte gillar lika mycket med, men man förösker ignorera det..
Sitter just nu i skolan, första dagen på veckan ja kommer.. Är redan trött :( blää.. Sitter o kollar ut igenom fönstret, grååå himmel, kanske snön är påväg hit från stockholm, vad tror ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0