inspelningar tar över bloggen!

Jag vet att jag inte har blogagtpå jätte länge,men vänner,skolan,killen,lucian & inspelningar har tagit över bloggandet.. Så jag har värken haft lust eller tid, men ja ska föröska ta tag i bloggen helt igen.. Har ju spelat in med  johannes, vi gjorde faktiskt detigår,Men tyvärr fungerade det inte att lägga ut på youtube, så den har inte släppts helt än,förutom att några vänner har hört den . Men ska föröska ännu en gång idag.. Men iallfall..Idag drar ja tillfrillesåsefter skolan, Och där ska jag vara med kigge &carolinge,sen blir det nog några fler vi träffar :) ska sitta hos alex o spela kort o baara chilla :D ..mys♥
 
Så jag uppdaterar mer därifrån &slänger upp inspelningen .. så håll er uppdateradde!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0