distans/kärlek?



Fick en fråga om hur ja tycker en kille ska vara & se uto hur man ska orka med att ha distans förhålland?..
eftersom ja inte har något bättre för mig så tänkte ja faktiskt svara på det..

Igentligen bryr jag mig inte om hur kille ser ut.. Visst det klart ja inte skulle kunna bli tillsammans med någon som ser ut som ett helvete, men heller så är det inte så jätte viktgit.. Jag faller först för ögon & leednde, sen håret. & insidan , Något som ja själv tycker är jätte viktigt är att man ska kunna skratta med sin "kille/tjej" & kunna prata med personen om allt.& Något som är grovt viktgit är att man ska kunna LITA på varandra.. Har man ett distansförhållande så är det verkligen jätte viktgit att man litar på varandra, annars lär du aldrig må bra & de kommer inte fungera.. Prata mycket med varandra, så ofta ni kan! & undvik små tjaffs.. prata via msn,fb,sms,telefon osv
.. Och något som är grymt viktgit, är att man inte får glömma berätta för varandra hur mycket man saknar personen &  hur mycket han/HON BETYDER FÖR DIG. 
Är det något man oroar sig om så prata om de..Och bestäm ett datum när ni ska träffas nästa gång  så att ni har något att se fram imot & kan redan då börja räkna dagarna!


hoppas du/ni fick svar på det ni ville:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0