allt o inget.!



Hej igen!:D Sitter nu i skolan & har No.. men vet inte riktgit vad ja ska göra! :( finns inte så mkt att göra heller..
sitter o chattar med folk på fb, vissa sitter bara en halv centimeter ifrån mig, haha..
Är sjukt tagagd på ikväll:D vet inte varför? men kanske för att det är helg, & det blir att vara med vänner som man älskar ! eller vad tror ni? Jag kommer ta massa bilder & jag lovar att slänga upp dom senare idag eller imorn, men nu slutar vi!!:D gött, så nu ska ja springa ut till min buss !


hörs snart, pussssar ... bjuder på bilden! va ett bra tagsen ja tog den nu.. hemma hos hanna björling, mitt hjärta i kba

Kommentarer
Postat av: ramaldo

FYFAN VILKEN SÖT BILD!

2010-10-10 @ 00:18:08
URL: http://ramaldos.blogg.se/
Postat av: Hampus

så snygg!

2010-10-19 @ 21:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0