bloggen kör igång igen

Hellu, Har inte bloggat på ett riktigt bra tag nu, men ska försöka ändra på detta! Så det blir alltså en NYSTART från första början, får hoppas på att alla mina kära läsare kommer tillbaka;)!
tänkte börja med ett litet lätt inlägg bara,
Har varit i stan med mamma & pappa idag , Satte oss & tog en fika och pratade om allt möjligt,
va riktigt mysigt faktiskt! Tyvärr har ja ingen kamera, så ni får nöja er med mobilkameran & webben till
vidare!
Sedan drog vi till polisen.. buhu? undra va jessiqa gjorde där?;)
& sedan fixade vi även ett pankkort till mig..
fick även shoppat  med mig lite skit, Hade även tänkt att beställa hem lite grejor nu med,
så nu sitter ja i sängen med min kära priZen & tänke faktiskt starta en movie!

men slänger upp bilder på va det blev att ja köpte!



En skitsnygg Cardigan, från h&m!

& sen köpte ja även hem en stor blå kristall ring som dock inte fasnade på bild...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0