BILD I REPRIS

Godmorgon,Blev väckt av att det spraka & knaka i köket... O det va min syster som stod o laga frukost!
& det blev pannkakor med grädde & färska hallon på.. Dock tog ja bara en pannkaka med lite socker på, ska ju sluta äta så mycket sött! Och sen har jag grymt ont i magen.. kanske blir att ja ligger hemma idag då:/..
knappt så ja orkar resa mig upp ur sängen, o hela ja skakar & fryser, (ogilla) :( Har nog aldrig kännt denna smärtan förr.. Känns som jag ska dö.. HAHA Nä ursch synd om  mig..

nu ska ja föröska somna om så hörs vi senare!



Kommentarer
Postat av: B E C C A

sv: Åh tack sötis :D

2010-11-05 @ 14:48:42
URL: http://saatisfaaction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0