sommarvärmen!



Jag bjuder på bilden, men som ni ser så har jag bruna linser nu!;)visst fint? själv älskar jag dom så otroligt mycket, ser ut som en oskyldig liten vovve!  hahaha nä nu ska jag inte skryta men det är vad alla säger iallfall! Och jag vet ni behöver inte säga det! jag har inte bloggat på riktigt länge, men skolan & så mycket mer har kommit ivägen, har knappt varit hemma det senaste & då har det inte blivit av, men denna gången ska jag verkligen föröska blogga så mycket jag bara kan, nu i början kan det nog bli rätt segstartat, men längre fram kommer det bli så mycket bättre tror ja! & vi får väl hoppas på det, kul att se att vissa läsare fortfarande hängt kvar & kikat in på bloggen, medans så många andra lämnat den!

tänkte ladda upp lite bildet & berätta mer om dagen lite senare!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0