i färg eller inte?

Godmorgon!
Gick upp för en stundsen, vaknade av att jag slog i pannan i väggen,& sen kunde ja inte somna om!
bra jessiqa,bra! Idag är det lördag,& jag tror ja ska träffa kb hjärtat!.men igentligen har jag inte lust att göra något alls idag!?, kanske pgr av vädret? Men dock vill jag inte sitta hemma hela dagen heller.. vi får väll se vad som händer, klockan är ju ändå bara 11!


& Snart kommer älsklingen på! har inte bestämt mig mig om den ska vara i färg eller inte!
vad tycker ni? detta är ju endå min första tattuering så jag vet inte riktigt vad som kommer bli snyggast,
& plus att jag är livrädd förstår ni hur ont detta kommer göra? aja..vill ma bli fin får man lida pin? är det inte så man säger?;)♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0