att hänga ut dig här är du igentligen inte värld..

snälla säg mig en sak? vart får du all din energi ifrån?.tar den aldrig slut? hur orkar du lägga ner så mycket energi på någon du hatar så otroligt mycket som du hatar  mig? snälla säg mig det..vad är du ute efter? min uppmärksamhet? ska ja vara ärlig så är detta sista gången du får den av mig. För ja kommer inte lägga ner en enda sekund till av mitt liv på dig.Jag tycker bara du är så jävla patetisk, så det är synd om dig.Du kan säga & tycka vad du vill, för vet du vad? jag bryr mig inte ett piss, jag skrattar bara åt dig & ditt patetiska sätt att vara på.Ja förtstår inte ens hur du står ut med ditt liv,Hur du klarar av att vara den person du är.du är 17 år, & jag 15. du går på en tjej som är två år yngre, hur mogen är man då? när ska du växa upp & fatta vilket skitliv du lever? du kallar mig, slampa,slyna,hora, osv jag är  värken slampa,slyna eller hora. Så jag tar inte ens åt mig av det? du rör mig inte i ryggen det minsta lilla. Och du skrattar åt mig? ta dig en till titt gubben, & kolla riktigt noga, så ska du se att fler skrattar åt dig.. Va uppkäfitg & kaxa o tro att du är tuff, men det kommer inte va lika tufft när du hanmar i skiten själv en vacker dag, & vet du vad? jag kommer vara den första som kommer stå & skratta åt dig & berätta hur jävla patetisk DU är. Nu måste du fått den uppmärksamheten du så länge velat ha från mig,:)

so fuck off boy, väx upp & tänk mer på ditt liv istället för mitt,!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahaahahha såååå jävla bra, fan du äger gumman..Han é en looser från första början till sista...Han é deppig för att ngn VÅGADE göra det flera tjejer inte vågar...Så goo for it girl..

2010-05-25 @ 16:17:23
Postat av: Någon du känner bra.

AAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA det är därför du måste skicka dina föräldrar för du vågar ju inget xD



fan va du är töntig jessiqa kan inte fatta att du anklagade Matte för den skiten xD vem fan är det som ska växa upp? Egentligen så borde du dra åt helvete för hortiden är över ;)

2010-05-26 @ 17:02:27
Postat av: Simon

Om du inte bryr dig. Varför i helvete skriver du om det och lägger upp det på din fjortis blogg för?

2010-05-26 @ 17:17:20
Postat av: Mattias

Asså Jessiqa! Jag har inte ens nämt ditt namn eller sagt det rakt till dig med slampa och skit? Men det visar att du tar åt sig. Hade du inte tagit åt dig hade du aldrig skrivit om skiten? Så det visar ju bara vem du är egentligen;) men men du kan få dem glasögonen använd dem hur mycket du vill får ett par nyare ändå:) Ha ett bra liv. Inte för jag tror du kommer lyckas men men. Tjiip

2010-05-26 @ 17:19:39
Postat av: Anonym

Hahahahah...Den grabben é så osmart omogen och totalt ding i huvudet..Vem har nämnt namn,han eller du!..Tror han på fullaste allvar att du skulle vilja ha ngt av honom,hahahahah...Han é en grabb med stora problem och liten hjärna...Du äger gumman..

2010-05-26 @ 23:18:17
Postat av: Anonym

simon, om inte du läste det så va detta den sista uppmärksamheten han fick av mig?;)

& till någon ja känner bra, det är inte så svårt att se vem du är, kollar bara ditt ipnummer, ska göra det lite senare idag;) men iallafall, duvet inte ett piss om ngt. så du ska bara vara tyst, vågar du inte berätta vem du är så tycker ja knappast du ska kolla mig hora.

2010-05-27 @ 11:31:02
URL: http://j.q
Postat av: duvet vem jag är. det räcker.

jessiqa,skit i dom..

dom är ju bara så sjukt dumma i huvudet.

du vet vad som har hänt inte dom.

& dom vågar ju inte ens komma fram med vilka dom är,

lägg inte ner din energi på dom,

& du?;)du kan göra så jävla mycket mer än vad mattias tror, för det finns ju faktiskt 2 tjejer till som skulle vilja polisanmäla honom:D

2010-05-27 @ 12:02:44
Postat av: Mattias

Hahahahahahahhahhahahahah xD



och vilka fan skulle det vara då?;)



tror ni jag bryr mig om ni anmäler mig?;)



Visar bara vem och vilka som är patetiska, ni vågar ju inte själva säga vilka ni är;) och innan va det ju bara 1, fan va ni ska ändra er;)

2010-05-28 @ 14:49:13
Postat av: Anonym

KNULLOBJEKT.COM,

ingen är tillsammans med henne för kärlek eller något annat, har man ingen att knulla!

Ring Henne så får du knulla. Men va beredd med ett skydd min unge man, annars får du aids och Flens på samma gång, och det är då inget värt. För när du får stånd och den står upp i vädrett, ja då känner Hon kuklukten på flera mils avstånd. Hon springer iväg illa kvickt, men snart stannar hon med ett ryck, hon ser sin fader sitta på en Sten, och springer fram och frågar vad som är fel. Jo kuken står och jag har ingen att slicka, jo snälla min dotter vill du suga och slicka?



Sug kuk och flytta till helvetet;)

2010-05-30 @ 22:56:08
Postat av: Anonym

åh tack, en text om mig

2010-06-01 @ 15:54:29
Postat av: st0ffe

Åldern på små pojkarna här inne? 12.. och du mattias ska passa dig jävligt noga..!

2010-06-02 @ 03:20:26
Postat av: Mathias

Feg en jävel. ´Vafan har inte killarna där nere vett eller? Vafan -.-

2010-06-02 @ 12:43:12
Postat av: simonseb :D

varför ska alla hålla på ?

heregud liks :D fan boys skaffa er ett liv ist för att tracka ner någon så ?, de e bara onödigt,

tänk om de någon gjorde så mot er ? skulle de varit så där mega upp pigande o kul ? mm.. men ne tror inte de, såååååååå fuuuck of alla som trackar henne !! (L)

one love simonseb !! :D <33

2010-06-04 @ 03:38:16
Postat av: Tobbe, | Webbdesign och mycket mer..

Hej i stugan! ;)

Allt bra?

Ha en toppen fredag! :)

2010-06-04 @ 04:09:50
URL: http://tobbees.com
Postat av: Anonym

hahahahahahahahaahahahahahahahahhaah patetiska xD

PATETISKA xD

Kom bara kom era småpojkar xD



Snacka med mig när ni fått era fjun ist xD

2010-06-10 @ 19:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0