WAOUW ALLA GILLAR BILDEN(a)(a)(a)(a)(a)NNAT


vaknade för ens stundsen,har sovt grymt dåligt inatt. drömde fetaste madrömmen:((stavas)
ursch va läskigt dt va, plus att det känndes grymt verkligt med. tänk om detta kommer hände irl?:o
buuh..
Sitter & chattar med några retards på msn;) haha för roliga e dom,& kollar på när mamma sätter upp alla påsksaker! & ja kan säga såhär. NU vill ja bli frisk,jag klarar nt av att vara hemma mer. jag måste ut nu!får flipp på att sitta inne,känner mig helt jävla emo:o plus att ja ät 4 bullar igår!:o funderar på om ja e sjuk:( eller aa... jag e ju dt. skitsamma allt blir bara fel!:(
nu ska ja fortsätta banta med mina bullar:D & beställa hem kläder.
puss på er alla♥

Kommentarer
Postat av: Marcusssssssssssssssss

snyggggggggggging:*

2010-03-30 @ 16:17:09
URL: http://kr00xstah.blogg.se/
Postat av: Emanuel

du är otroligt vacker!

2010-03-30 @ 16:18:38
Postat av: Mathias

Vill ha en underbar sommar med dig bby<3

2010-04-05 @ 17:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0