vill ha nu nu nu




Eftersom ja fyller 15 om några dagar så har jag bestämt mig för att göra en tattuering, Mamma har suttit jämte mig & kollat på olika änglar, & jag fasnade helt för ängeln ovanför!

Tänk er att man klipper ut ängel från alla moln & bara har henne, & ovanför skriver man " an angels love is always true"   ? snyggt va:D jo jag vet. & för er som inte tycker dt, ni behöver inte oroa er. den kommer ju inte sitta på er:) plus det läskiga är att ängeln är sjukt lik min syster när hon va liten, dt är precis som kopia på henne:s...

Så nu e jessiqa glad iallafall,men grymt orolig, tänk om detta kommer göra ont?:( jag som hatar nålar mer än allt annat.men nu har ja bestämt mig! & jag kommer inte ändra mitt beslut:)


Kommentarer
Postat av: Simon

Kommer bli jätte fint ^^ men kommer ta lång tid att göra ;) <3

2010-03-30 @ 16:51:02
Postat av: melina

Fan va coolt!

Vart ska du ha den?:)

2010-03-30 @ 18:02:44
URL: http://ssolklart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0