sommarsommarsomaar



Hejj bloggen, idag är det lördag, & jag är som sagt sjuk..:(
blir lite pist off faktiskt, Jag som ville dratt ut idag, men vad ska man göra?
äter alvedon som om det vore godis! så får hoppas på att jag blir bättre snart..
men iallfall. fredagen igår va riktigt lyckad om man säger så!, drog t gezim efterskolan, tog dt tvär soooft! drog t bua senare på kvällen med alla homies & sen va dt bara att glida runt!.
Riktigt chill kväll faktiskt, träffade ju jimmy med en, kul att se dig igen..
& om du glömt det så är det ett år idag, glömmer ALDRIG denna dagen för ett årsen! & då menar jag verkligen ALDRIG, Det va en underbar dag..En tid ja nt vill glömmma. men vi har haft våran tid, den är över nu. kapitlet för oss är klart, finns inget mer att skriva.
Tar nya steg & går vidare utan dig,Går vidare med andra, precis som du gör!
nog om det, Har ni märkt att solen börjar titta fram här i sverige?:D
hur underbart är inte det ;) själv älskar ja det, & väntar bara på att snön ska smälta bort med, & att värmen ska komma in, så man kan börja ta på sig klänningar, tjolar,linnen osv....
Men nu ska ja snart hoppa in i duschen & sen kolla på film,  vet inte om det blir något mer bloggande idag, men ni får helt klart ta & kika in ;)

pusspuss

Kommentarer
Postat av: undrar

Var jimmy en bra pojkvän? :)

2010-03-06 @ 20:24:57
Postat av: mariebenjaminsson

sjuk suger kuk -.-

sitter här själv och knarkar alvedon och nässpray ;(

krya <3

2010-03-06 @ 22:27:51
URL: http://mariiebenjaminsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0