LÄXOR...

hejj folket! :)
Vaknade för en stundsen efter en grymt jobbig skolstart!
Det va knapps så ja kom upp imorse!
Och ja fattar inte vad det är med mig! Jag kan sova hur mycket &  hur längesom helst.
Men endå så är jag fortfarande trött!?
Vafan är det med mig?
någon mer som känner som ja?:s
Aa & som dom flesta vet så är jag retarded behöver knappast säga det..
Men missade iallfall att hoppa av med på min hollplats innan med bussen(y)..
Jag va vaken & hade fötterna på jorden.. Men sååååååå långt in i mina egna tankar.
Nu har tisdagen snart passerat & onsdag är påväg & vi får mer & mer arbeten i skolan & ja kommer
mer & mer efter,, Vet inte riktigt hur jag ska orka/hinna ta tag i allt, Hela mitt skåp berstår av lösblad/prov
som inte gjort men som måste göras!Så har tagit hem halva skåpet idag, tänkte faktiskt sätta mig ner & försöka plugga lite (y).. URSCH säger jag bara, jag hatar att behöva tänka på skolan när ja e hemma ;/
men men. vad ska man göra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0