trött ass hell!:o

Godmorgon!

sovde ju med natten inatt!kan börja säga såhär,han kissade två gng inne på mitt rum & bajsade en!
BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ:(((((( sen tog han rudolf mitt får & började bita på det:( & hur mycket ja en skällde på han & drog i fåret, så fick ja inte tillbaka han!sen blev natten helt plötsligt jätte trött & hoppa upp o la sig hos mig,kan säga såhär, det är ja som brukar putta ut alla andra som sover jämte mig, men inatt va dt han som putta ut mig!!
vaknade av tassar i  ansiktet att han låg PÅ mig, uunder mig, brevid mig,osv.men har faktiskt varit rätt mysigt;)
ligger i sängen nu, med han brevid mig! funderar på att ta på mig lite kläder,käka lite & sen gå ut med han!





knaprar alvedon!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0