svar bitcchhes





1.skönaste ställningen? :D
svar : Hmm,:)

2.får jag se din rooooooompa!?
svar: jo med det klart ;)

3.har du sugit av någon? ;D
svar: brevbäraren ffs ;)

4.när pulla du senast? :D
svar: dessperat?:)

5.sex senast och med hur många har du haft det med? :D
svar: ngt ja nt kommer svara på faktiskt :)

6.Postat av: Saninnnnnnn
svar: är du en ängel for real?

använder du string?
har du slickat någon?
svar: ja gör ja :)

Postat av: Z
vilken årsmodell e due?
svar: årsmodell? 95?
hur lång e du?
svar: 163 cm 
säger du kex eller chex?
svar: HAHA,chex :d
får eller grisar?
svar: får! :D
vad är klockan när du svarar på denna frågan?
svar: 16:02
var bor du?
svar: varberg
vem gillar du just nu ?
dig ofc;)
har du pojkvän?
svar: om ja har:D
vem e din bäste vän?
svar: hanna,angelica.
tycker du jag frågar för mycket?
svar: haha nejdå;)
har du roligt?
svar: ja :D
är du oskuld?
svar: nej
vet du vem ja e ?
svar: nej :(
ska jag sluta ställa frågor?
svar: verkligen inte :D
vad har du åkt: flygplan, bil, båt,
svar: yes:D
ubåt, cykel, tåg, buss ?
svar : allt utom ubåt;)
 
har du det bra ?
svar: ja
var detta bra frågor eller dåliga?
svar: inga kan vara dåliga ;)
/ Z



`haft sex utan kondom?
äter du p-piller?
svar: yes, dt har ja...
nej, men ska börja;)
 
Postat av: linn
alla har ställt oseriösa frågor, så jag får väll komma med en seriös då ,
hur ser en vanlig dag ut för dig?:)
svar:ja:D, dom ser faktiskt olika ut., men går upp på morognen , sminkar mig & fixar mig, tar bussen
t skolan, sen blir dt kompisar, :)

Postat av: mariebenjaminsson
vad tkr du egentligen om mig? (:
svar: snäll:)
 
Postat av:
är du bra i sängen?
svar: fråga inte mig :)

Postat av: smIIre
Vart bor du?
Har du pojkvän?
Är du oskuld?
Vad är din favorit mat?
svar: varberg:), om ja har ;) nej är ja nt, waouw DT ÄR OLIKA ;)

Postat av:
hur mår du?
svar: sjuk :(


Postat av:
vafan är det för frågor alla ställer ;o aja, varifrån kommer kläderna från i inlägget under? och hur gammal är du?
 :)
svar: jadu,det kan man undra ;) jag sökte faktiskt bara på lite olika ssaker på internet, så kom dt fram:)
jag e 15.


Postat av:
När fingrade du senast? :P
svar: .....
 
Postat av: jonasss
vikken skola gåru i? ^^
svar: väröbackaskolan

Postat av: Mmaarcuuss!
Fjortis elr inte ?
Hur gammal är du då?
Hur läng är du?
Villig?
svar: om du undrar om ja e fjortis? så nej,
15år :) 163 cm,
villiug?:s
 
Postat av: thaking
hur gammal var du när du hade sex för första gången? :)
svar: jag e 15, en fråga ja nt ens vill svara på, flr tidigt

 
Postat av: Killen
Träffas i sommar eller ?:)
svar: jadå;)

 


Kommentarer
Postat av: Ett antal personer.

Hon suger i sängen, som en död fisk.

2010-12-13 @ 16:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0