smink på killar?



Aa vad tycker ni kära bloggläsare? är det okej att killar sminkar sig, eller stämplar ni det som bögvarning?..
Det pratas väldigt mycket om detta just nu har ja sätt på andras bloggar, Därför tyckte jag det skulle vara intressant att få fråga er.
Själv tycker jag det är helt okej att killar sminkar sig, (lite)
med antingen puder,eler lite foundation för att antingen täcka sånt dom vill täcka, få lite brunare hy. eller så lite mer jämn ut :) dock så tycker ja killen på bild är lite översminkade då.
förstår inte varför vissa männiksor har svårt för att acceptera att killar vill sminka sig :)



Som sagt,  att ha lite simink är helt okej ;)♥

 david sebastian legenden  caldenby !!

caldenby @ bdb




en till kille som faktiskt vågar stå för att han gör det!

robin!♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

det är så jävla omanligt det kan bli

det finns ett ord för detta

B Ö G

2010-03-08 @ 11:18:06
Postat av: mariebenjaminsson

asså, killar borde få ha smink, typ för att täck finnar eller nåt, utan att bli kallade bögar,

för hur snyggt är dt att gå runt med ett finnfejs i typ skolan ,

den som skrev kommentaren över fattar tydlige nt detta ,

2010-03-08 @ 11:22:01
URL: http://mariiebenjaminsson.blogg.se/
Postat av: jessiqa ollonssons kompis

BÖGIGT!!!!!!!!!!!

2010-03-08 @ 11:28:08
Postat av: Jimmyolsson =)

Rätt Bögigt :) men om dom vill göra det så får dom göra det. =)

2010-03-08 @ 11:51:29
URL: http://jimmysteekaarn.blogg.se/
Postat av: Emil Andersson

Ser fan inte bra ut om en kille sminkar sig. Så måste säga att det är inte okej för killar att sminka sig :D

2010-03-08 @ 11:53:18
URL: http://myzpyzninja.bloggplatsen.se/
Postat av: Anonym

ja e kille & sminkar mig faktiskt ibland.

2010-03-08 @ 11:57:51
Postat av: Chille

Jag sminkar mig ibland och står för att jag gör det :)

Skiter i vad andra tycker men har faktiskt fått mest positiva kommentarer!

2010-03-08 @ 11:57:54
Postat av: mannen

Jaa i måttlig mäng är det okej;)

2010-03-08 @ 12:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0