nattenftjessiqa





kommer ni ihåg inlägget  om att ja ville ha hund? glöm det, har passat natten i ngn timma & han har lyckats med det mesta, bita mig i tån & i näsan, bitit i mina hello kitty byxor, bajsat inne, vält omkull mig 2 gånger skällt på mig:( flygit på mig, & satt sig PÅ mitt huve, puttat ur mig ur soffan:( tagit min filt ätit upp mitt godis...åå jag som ska sova med den hunden inatt!:(( det kommer ju inte finnas ngn jessiqa kvar!får hoppas på att jag överlever natten,sSitter i soffan med natten iallfall & lyssnar på musik & chattar med fula barn,& knaprar alvedooon!(y)
Måste bli frisk innan skolan, ska ju till halmstad den 30! & innan dt måste ja hinna in t stan & köpa bikini osv.
ska springa ut i köket & försöka vara nyttig igen.. lyckades ja verkligen nt med idag när patrik kommer hem dragandes med min favvo glass & när mamma trycker i mig negerbollar:(
men ska föröska blanda ihop ngt nu;)

bloggar med sen, om nt ngt annat offer får göra det åt mig ♥


Kommentarer
Postat av: Mathias

Älskar den roompahn! ;P

2010-03-28 @ 13:35:25
Postat av: emma

ska du bada när vi är i halmstad :D

2010-03-28 @ 20:02:44
URL: http://emmaliljeflod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0