sis


Angeliqa olsson,jag älskar dig!Runt jorden & tillbaka,plus 5000 gånger till..

angeliqa,världens bästa stora syster! Du har alltid funnits där för mig,dag som natt. & du har hjälpt mig genom dom svåraste tiderna, vi har både skrattat & gråtit tillsammans,vi har skrikit slagit,& kallar varnadra fula ord.
Men det kallas väl bara syskon kärlek?..Du är inte bara min syster, utan min bästa vän mitt liv & mina andetag,
bättre syster får man leta efter..du kommer alltid att vara min syster & jag kommer alltid att älska dig vad som en händer, mer än ord kan förklara... Jag kommer alltid finnas där för dig, så som
du funnits för mig, jag skulle kunna offra mitt liv för dig! Direkt när jag såg min tattuering visste jag att det va den jag skulle ha! flickan på bilden va så lik dig när du va liten.. & jag kände det direkt.. det är min syster,Du är en ängel angeliqa & din kärlek är sann (an angels love is always true). & ibland när jag inte är med dig, så kan jag sakna dig så grymt mycket.. men det behöver jag inte oroa mig längre för, för nu räcker det att jag kommer kunna kolla ner på mitt bäckenben & veta att du alltid finns med mig, Du är ljuset i dom mörkaste dagarna, jag älskar dig!



Livet är för kort för att vakna upp på morgonen med ångest.
Så älska dom människor som behandlar dig rätt & glöm dom
som inte gör det! Och tro på att allt händer av en anledning.
Om du får en chans, ta den. Om den ändrar ditt liv låt den.

Ingen sa att det skulle vara lätt, dom bara lovade att det skulle vara värt det. Det kommer komma en dag i ditt liv när du inser vem som verkligen är viktig & vem som inte var och vem som aldrig har varit. Så glöm folk från ditt förflutna, det finns en anledning till varför dom inte klarade sig till din framtid. När vi växer upp, får vi veta att även den personen som inte var meningen att någonsin göra dig besviken förmodligen kommer att göra det. Du kommer förmodligen att få ditt hjärta krossat mer än en gång och det är svårare för varje gång. Du kommer också krossa hjärtan, så kom ihåg hur det kändes när du var sårad. Du kommer bråka med din bästa vän. Du kommer att gråta för att tiden går för fort, och så småningom kommer du att förlora någon du älskar.

Så ta för många bilder, skratta för mycket och älska som om du aldrig har varit sårad. Eftersom alla sextio sekunder du spenderar, är en minut av lycka, du aldrig kommer få tillbaka. Skratta när du kan, be om ursäkt när du bör och släpp det du inte kan ändra på. Kyss passionerat, spela hårt, förlåt snabbt, ta chanser, ge allt och ha ingen ångest.
Livet är för kort för att vara allt annat än nöjd.


sluta aldrig le, någon kan bli kär i ditt leende..
det kan vara så att du är bara en människa, men för någon är du hela livet.
slösa inte din tid på människan som inte vill tillbringa tiden me dig.
gråt inte över något som tog slut, le över att det hände.
kriga inte för något överdrivet mkt, det bästa händer oväntat.
va glad, le.. lev som det vore din sista dag


Kommentarer
Postat av: st0ffe

Jaha bror din då?? :O

2010-06-02 @ 22:14:09
Postat av: angeliqa

jag älskar dig. Går inte att beskrivas med ord, men jag älskar dig. jag älskar dig

2010-06-03 @ 00:10:03
Postat av: Anonym

Önskar att det fanns ett vackert ord att säga till dig,men alla är redan tagna av dig så jag nöjer mig med ett <3

2010-06-03 @ 09:05:52
Postat av: sonny

det var riktigt riktigt fina ord.. sköt om dig tjejen.. bra skrivit, vi ses snart

2010-06-03 @ 22:37:05
Postat av: Anonym

sonny!



tack,ta hand om dig sussan & alex!

det gör vi!

2010-06-04 @ 01:31:39
Postat av: Mathias

Du är så sjukt sööt! <3

2010-06-07 @ 16:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0