min älskade broder.




Och så har vi min älskade bror! christoffer olsson!

Jag älskar dig precis lika mycket som ja älskar min syster! jag skulle kunna göra vad som helst för dig, vi har samma kött & blod, & för varje dag som går tänker ja på dig...
Och jag är så glad för din skull, att du har hittat en så underbar flickvän! & jag önskar er all lycka!
är du glad så är jag. Handen på hjärtat & jag säger det igen jag älskar dig! Och tänk på att det finns fler människor i din omgiving som älskar dig mer än du tror, & jag säger detsamma t dig som ja sa till qa, lev varje dag som om det vore din sista, gör dom dom sakerna du vill hinna med! ta vara på varje sekund, sikta högt!, sträva för att nå dina mål,för jag vet att du klarar det. ta för mycket bilder, för en dag kommer du inte ångra att du gjorde det. Du kanske förlorat någon som betytt mycket för dig, va inte ledsen över det,för minnena med personen kan ingen ta ifrån dig. tänk possetivt, kolla aldrig bak på dom dåliga stunerna, fortsätt kolla fram! Och du kommer klara av allt du vill så länge drömt om...♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har ett otroligt stort <3

2010-06-02 @ 20:32:49
Postat av: st0ffe

sööööt du är <3

2010-06-02 @ 22:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0