shu

godkväll alla kära läsare! nu har man solat heladagen typ?..
& hela jag är röd & hela min kropp svider!:(  jag glömde visst sololjan?.. menmen.. nu ligger ja & lyssnar på musik & är lite smått sur på allt & alla:) mest på min bror för han tog den sista colan:(..
som ni vet skulle ja ju hem imorn igentligen!? men ja funderar på att skippa det med:o
att stanna tills på söndag iallfall?.. ah vi får se hur det blir imorn, men nu ska ja ut & ta en promenad klockan 11 helt sj ! buhh:s.. läskigt.. finns på (mp)


Kommentarer
Postat av: Chokladpudding ;);)

Extreemt söt måsta jag bara säg :D

2010-06-03 @ 23:57:32
Postat av: angeliqa

love.

2010-06-04 @ 12:06:15
URL: http://angeq.blogg.se/kju

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0