12 SAKER NI INTE VISSTE...




1. Jag hatar att se folk döda djur även om det bara handlar om en myra!

2. Jag älskar killar med attetyd & stil;)

3. Jag har lätt för att bli kär,

4. Jag älskar att lyssna på killars dåliga raggningsrepliker.

5. jag älskar chokladpudding

6. jag är jätte mörkrädd!

7. jag älskar killar som e jordnära o har samma humor/intresse som mig.

8. jag hatar när folk säger att ja e sur fast ja inte är de!

9. ja älskar lisseberg

10. jag är grymt nyfiken! har du väl sagt a är det dags att säga b annars är du ute på djutp vatten...

11. jag älskar när man blir nerdragen till stranden i solnedgången!

12. jag ÄLSKAR SENA SOMMARKVÄLLAR MED DOM MAN ÄLKSAR/GILLAR...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0