regn,film & mys..




Fan va tråkigt väder det är ute!.. regn,regn,regn & mera regn! vart är solen? & värmen.. eller okej visst värmen har vi ju, men solen då? Det är inte såhär jag vill tillbringa mitt sommarlov, Är det bara jag som blir nere av regnet? o inte har lust för att göra något annat än att lägga sig o kolla på massa filmer med mobiltelefonen o bara mysa? så nu funderar ja starkt på att ta fram alla " barnfilmer" typ lejonkungen,nallephu,sjöungfrun,maddicken filmerna, osv, you get it!? jag älskar faktiskt att titta tillbaka på alla dessa barnfilmerna, på något sätt gillar ja faktiskt dom;)  Men först ska ja snabbstäda mitt rum! så ja uppdaterar senare ikväll helt enkelt (: !

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0