jag lever (a)

fan.. jag vet har ja sämst uppdatering, men det är fullt upp nu! igår drog ja in till stan med johannes gick runt & chillade i stan! sen träffade man massa andra människor & lärde även känna nytt grymt folk!:D va även med & tävlade igår med nea;) hahaha så jävla pinsamt:( gjorde ju såklart bort mig totalt, vad har man förväntat sig av mig annars? tävlingen gick ut på att dom satte på en låt & sen skulle man gissa om man kunde svaret det va jag & nea mot 5 andra :$ h3h3.. & Detta visades alltså inför hela torget..men i vilket fall som helst, vi fick frågan : - vad heter new yorks största ton? & jag svarar : - LONDOOOOOOOOOOOOOOON! ..
haha.. lite smått pinsamt;) tyvärr fick dom med detta på film, *host* så videon kommer ni hitta  på facebook!
men efter detta så drog vi oss neråt mot hamnen & det va då allt börja!.. woho, jag kan inte säga mer än att kvällen va helt jävla galen!, & idag är de lördag, = makril! men vet nt om ja orkar dra dit, ska ju iväg halv 4 imorn, så  ska dygna.. kanske lika bra att vara hemma o chilla?
aja, vi får se hur det blir, men som sagt bilder kommer komma upp!:D men uppdateringen kommer bli lite sämre, ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0