godmorgon...

Godmorgon! uppdateringen suger om ja får säga det själv! Men jag är aldrig hemma längre, Och jag kan tänka mig att många av er andra läsare som också har blogg har precis samma problem som mig,Men ja tänkte berätta lite om i förrgår & gårdagen! i torsdags drog jag in till stan & träffade massa folk. Åkte senare hem till andreas för att färga & klippa hans hår, det blev hru nice som helst;) sen blev det även hål i läppen på honom! sen tog vi bussen in till stan & träffade adrian,stefan,linus,sanna,o massa andra! Kvällen va helt okej!:D


fredag: ska vi ens prata om min fredag? haha.. Åkte in till stan, träffade marcus & oskar!! satt o tjöta en stund med dom,& det slutade med att alla satt o tog kort på varandra? & marcus som va övertrött bara satt o skratt åt allt o inget, medans ja & oskar såg ut som två stora frågetecken! sen drog dom t falkenberg,då mötte ja sanna! satt med henne en stund & sedan blev det att gå & träffa jimmy! Efter ett taf kom tobias & andreas,gick runt o chilla i stan o träffad för mkt mer folk senare, sen frammåt kvällen kommer nea & tony in, vi går o käkar pizza med andreas & julia, o allt slutar med gräddkrig....

 

ska lägga lite bilder på detta, alltså vi blev nyllade med jordgubbar & grädde, fyfan hela varberg luktade!

euhh...

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0