6 mars ja älskar dig,<3

kvällen blev grymt bra, har dansat sönder fötterna av mig! dock blev de inte sent idag alls eftersom ja pker om 5 timmar! men ja hade kul så länge det vara! dock hade ja velat sagt lite saker till vissa personer som ja inte hann göra.. Men det har inget med texten under att göra..



Ja.. Jag saknar dig, de klart som fan att jag gör de.. Jag hör hur folk pratar om dig,bara att få höra ditt namn ger mig rysningar i hela kroppen..minnen,  ditt leende ditt skratt & ditt underbara du!Jag ka inte fatta att ja fortfarnde saknar dig, det har gått grymt lång tid nu, men det är inte så lätt att släppa dig när vi bor i samma by..
jag vill inte se dig med ngn annan, men ja vet att jag kommer behöva göra det,kanske är det enda sättet att faktiskt släppa dig helt? veta att du skaffat ny,Jag önskar det hade varit lika lätt för mig som det är för dig,
drömmar är det vi vill ha, men verklighet är de vi får..
Jag har försökt acceptera att det inte är vi längre, jag vet vad ja vill, & jag vet också vad du vill..
men något jag  inte förstår det är varför vi inte ens är vänner?vi pratar knappt.. fan va ont de gör..
såfort jag ser dig vill ja vara med dig...
du är speciell jimmy, du är speciell som in i helvete,ingen annan än du har fått mig att må så jävla bra,känna sån trygghet, & den kärlek du gav.. Inte bara jag älskar dig, utan hela min familj.. du gjorde mig till en annan person uder tiden vi va tillsammans, du gjorde mig till en lyckligare jessiqa.. ja önskar bara att ja inte hade hållt käft den sista kvällen vi pratade i telefon, önskar ja hade sagt mer, gett mer & visat hur mycket jag faktiskt älskar dig.. men det är lätt att vara efterklok, Och man lär sig samt av sina misstag, du anar inte hur många gånger ja önskar ja kunde spolat tillbaks tiden & gjort allt rätt..Det fanns för många gånger ja flippa på dig helt utan anledning bara för ja "hört va folk sagt att du gjort" Och ja ångrar det, men jag va bara så jävla svartsjuk helt utan anledning & rädd att förlora den ja älskade/älskar. Men ja förösker faktiskt tänka "- är han lycklig så är ja det med " men det är inte alltid så lätt.. Varför ja skriver en text till dig på bloggen är för att vi faktiskt aldrig träffas & sen skulle ja nog inte klara av att säga allt detta face to face utan att bryta ihop, och när ja träffar dig så vill ja inte bara prata om våran tid tillsammans, utan ja vill kunna skratta o ha kul med dig..

jag vill bara att du ska veta att jag älskar dig jimmy, det spelar ingen roll vad alla tycker o tänker. för ja saknar dig faktiskt o det står ja för...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0