fyfan va varmt!

förlåt förlåt förlåt & förlåt...
Men jag hade faktiskt tänkt att sluta blogga eller iallfall tills min nya header är klar!
men så kikade ja runt lite bland andras bloggar & när jag läs klart http://filippez.blogg.se/ blogg så kände ja bara för att börja igen!så tänkte berätta lite om den senaste dagen, Igår blev det beachen med hanna björling! stekte som fan drog öven en pizza;) & tvingade med hanna ner i havet, hennes första dopp faktiskt;) eller vem tvinga med vem? hanna va ju endå i först :$ MEN grymt skönt va det, sen tog vi bussen till limabacka, kom hem till henne, chilla gal1 där! sen snack med kompisarna, & runt 1 halv 2 kom viktor & hämtade mgi för sedan köra hem mig,kan ju säga att ja somna grymt gott,men inte lika mysigt när patrik kommer in & hoppar på mig för att ja ska vakna,va ju tvär trött! trodde ja skulle få sova ut! men icke(6)...

Sen idag har jag bara legat på stranden & brännt upp axlar & lår! men det är ju sommar? så det ska vara, nu blir det grillat käk & sedan får vi se vad kvällen bjuder på ;)!

bloggar mer imorn eller ikväll! puss på er, ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0