damn i want my babe back.



Godmorgon darlings! Hur mår ni? själv mår jag toppen. Ska snart baka negerbollar . Idag är det fredag! & Jag vet fortfarande inte vad jag ska göra eftersom ***** inte har hört av sig än.. får väl se vad som händer framåt kvällen. Imon blir det att träffa emelie en stund på dagen & sen ska jag kicka vidare. vad ska ni hitta på!? Iallfall så blev jag grymt sur igår! :o skulle beställa kläder & hittade en tvär fin sommarklänning som jag ville ha men när jag väl skulle beställa den så va dom slut! O.o fettingg lack blev ja .. fans bara storlek 40 osv kvar. & dom hade suttit som ett tält på mig {yy} & Jag måste bara säga en sak till anton som försökte hjälpa mig med att hitta en klänning! : HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAAHHAHA DU ÄR SÅ GRYMT KASS.DIN SMAK ASSÅ! :'D

nää, nu ska jag sluta tråka ut er ska baka lite & sen köra en hiss & diss! jag bestämmer.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0